TURBO LÄKS KATKI – KAS REMONTIDA VÕI OSTA UUS?

Turbol on keerukas ülesehitus, selle võll teeb kuni 200 000 pööret minutis ja talitlus toimub ülikõrgetel temperatuuridel. Seadme nõuetekohane talitlus eeldab piisavat kvaliteetõliga varustamist, abrasiivsete osakeste ja võõrkehade puudumist süsteemis. Turbo riket põhjustavad ülekuumenemine, tahma kogunemine tööpindadele, tasakaalutus ja sellest tulenevalt tiiviku lõtk ja kulumine. Kui teie turbokompressor läks katki, tekib loogiline küsimus - kuidas probleemi kiiresti ja odavalt lahendada.
Vaatleme, mis on otstarbekam - kas turbokompressorit remontida, osta taastatud või täiesti uus seade.
TURBO REMONT
Turbode remont on väga levinud. Tänu tehnoloogiate ja materjalide täiustamisele muutub turboseadmete töö töökindlamaks ja tõhusamaks. Volitatud töökodades testitakse turbosid eriseadmete abil, võetakse koost lahti ja tehakse arvutidiagnostika. Pärast põhjuse väljaselgitamist saavad spetsialistid selle kõrvaldada ja saavutada kõrge kvaliteedi, kasutades tehaseseadistusi ja originaalvaruosi. Mõlemad on turbokompressori tööea jaoks üliolulised.
Plussid
Hind. Turbo remont on 2 korda soodsam kui uue ostmine.
Miinused.
Aeg. Te ei lahenda probleemi kiiresti, sest peate ootama seadme remonti.
UUS TURBOKOMPRESSOR
Uute turbode hinnad kõiguvad 400-2000 euro vahemikus. Kui hind pole takistuseks, siis on loogiline näiteks suhteliselt uuele väikese läbisõiduga autole paigaldada täiesti uus turbokompressor.
Plussid
Säästate aega.
Tootja annab garantii.
Miinused.
Hind. Uus turbokompressor võib maksta kaks korda rohkem kui remont.
TAASTATUD TURBOKOMPRESSOR
Mitteprofessionaalil on keeruline eristada uut ja taastatud turbokompressorit. Nüüdisaegne taastamisprotsess võimaldab saavutada toote kõrge kvaliteedi. Taastatud turbo on suurepärane alternatiiv, sellel on garantii ja tehaseseadistused nagu uuelgi. Oluline on seegi, et taastatud turbokompressor läheb teile maksma 2 korda vähem kui uus.
Plussid
Säästate aega.
Taastatud turbokompressori maksumus on 2 korda soodsam kui uue oma.
Garantii nagu uuele turbokompressorile.
Miinused.
Pole!
Järeldus
Kui otsite probleemile soodsat ja kiiret lahendust, on mõttekas osta taastatud turbokompressor. Taastatud turbokompressori maksumus on võrdne remondi maksumusega ja saate täpselt sama garantii kui uuele seadmele. Taastatud turbokompressori leiate auto registreerimisnumbri järgi veebisaidilt turbo.ee Tasub meeles pidada, et turbo toimimine on lahutamatult seotud mootoriga ja vastupidi: mootori rikked võivad turbo välja lülitada, samuti võib defektse turbokompressoriga sõitmine mootorit kahjustada. Seetõttu on oluline tuvastada ja kõrvaldada eelmise seadme rikke põhjus, et olukord ei korduks. Enne paigaldamist tuleb kindlasti kontrollida auto väljalaske-, õhu- ja õlisüsteemi. Vastasel korral on oht, et uude turbokompressorisse satuvad võõrkehad, mis põhjustab seadme kiire rikke.